Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ραφαήλ Πατρωνίδης τένις με αμαξίδιο






Μία μηνιγγοκήλη στη σπονδυλική στήλη τον έχει καθηλώσει από μωρό στο αναπηρικό αμαξίδιο. Σήμερα ο Ραφαήλ Πατρωνίδης από το Δήμο Νίκαιας Λαρίσης, συνεχίζει να κάνει αυτό που αγαπά πολύ, να παίζει τένις. Ο Ραφαήλ έπαιξε τένις από μικρή ηλικία, όταν μπήκε στο αγωνιστικό κομμάτι του τένις με συμμετοχή σε διεθνή τουρνουά ήταν ο μικρότερος τενίστας με παραπληγία σε ολόκληρο τον κόσμο (7 ετων,2005). Στο σήμερα του ο Ραφαήλ  έχει καταφέρει  παρά τις οικονομικές δυσκολίες  που υπάρχουν στη χώρα μας και έχουν επηρεάσει τα πάντα στην καθημερινότητα μας να βρίσκεται στις 50 πρώτες θέσεις της κατάταξης με μόνο τρία τουρνουά σε αντίθεση με τους υπόλοιπους αθλητές που μπορούν και πηγαίνουν πολλά περισσότερα 8 κατά μέσο όρο. Αυτό δεν τον πτοεί όμως να κάνει αυτό που αγαπά.


Ραφαήλ κάνε μας έναν απολογισμό στη φετινή αγωνιστική χρονιά σου.
Όλα πήγαν πολύ καλά, συμμετείχα σε τρία  τουρνουά ένα στην Αττάλεια της Τουρκιάς το Μάρτιο, στο Βέλγιο  τον Αύγουστο, και στη Γαλλία τον Οκτώβριο. Θεωρώ τα αποτελέσματα μου απέδωσαν τους καρπούς των κόπων μου στις προπονήσεις καθώς κατάφερα να είμαι στους 50 πρώτους στην παγκόσμια κατάσταση των νέων καθώς συναγωνίζομαι με αθλητές που συμμετέχουν σε πολλά τουρνουά κάθε αγωνιστική χρονιά. Εγώ δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια όπως αυτοί να συμμετέχουν σε πολλά τουρνουά καθώς  μπορούν να παίζουν σε τουρνουά που πραγματοποιούνται στην χώρα τους η σε γειτονικές. Σ εμένα η μόνη χώρα που είναι κοντά και κάνει τουρνουά είναι η Τουρκιά.  
Δεν με πειράζει όμως αγάπα το τένις και μου αρέσει να προπονούμε έστω και για δυο, τρία τουρνουά το χρόνο. Μικρός είμαι άλλωστε (γέλια)



Φέτος αγωνιστικά πως έχεις προγραμματίσει την χρονιά?
Με το προπονητή μου Θωμά Παπαστεργίου  και την οικογένεια μου έχουμε σχεδιάσει ένα τουρνουά το Μάρτιο στο Μάντσεστερ στην Αγγλία, τον Απρίλιο θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο πανελλήνιο πρωτάθλημα στη χώρα μας θα πάρω μέρος άλλα δυστυχώς δεν θα μου δώσει βαθμούς για την παγκόσμια κατάταξη, άλλα θα κερδίσω αγωνιστικό ρυθμό με τους μεγάλους τη χωράς μας που θα μου κάνει κάλο. Μάθατε εξάλλου δεύτεροι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Τουρκίας και καλύτερη ομάδα με αναπηρία αναδείχτηκαν. Θα είναι χαρά μου να βρεθώ απέναντι τους και να τους κοντράρω όσο μπορώ γιατί όχι να κάνω και κάποια νίκη. Το Μάιο θα ταξιδέψω Ισπανία και Λα Κορούνια, όπως καταλαβαίνεται μιλάμε για δυο ταξίδια και σε μεγάλη απόσταση από την Λάρισα αλλά και από τη χώρα μας και ακριβά από οικονομικής άποψης. Αυτά έχουν κανονιστεί μέχρι τώρα, ελπίζω να βρεθούν και άλλοι να βοηθήσουν την προσπάθεια μου και να μπορέσω να κάνω και άλλα ταξίδια.



Πως ξεκίνησες Ραφαήλ να παίζεις τένις και τη θα έλεγες σε άλλα παιδιά?
Σε ηλικία 7 ετών με την παρότρυνση του παραολυμπιονίκη του τένις Κώστα Βαζούρα άρχισα δειλά-δειλά να ασχολούμαι με το τένις. Η πρώτη μου επίσημη εμφάνιση ήταν στην Καλαμάτα στις 22 Ιουλίου του 2005 στα εγκαίνια του Δημοτικού γηπέδου τένις για άτομα με αναπηρία, συμμετέχοντας σε αγώνα επίδειξης με τον  τότε προπονητή μου Κώστα Βαζούρα.
Θα ήθελα κι άλλα παιδιά, που έχουν προβλήματα, να βγουν από το σπίτι και να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αφού τα κατάφερα εγώ, σίγουρα μπορούν και άλλοι. Ο αθλητισμός προσφέρει πολλά, πρέπει να δοκιμάσουν και θα καταλάβουν τι εννοώ.

Ραφαήλ  πες μας για τον ελεύθερο χρόνο σου
Το τένις είναι αυτό που αγαπώ πολύ και περνώ τις περισσότερες ώρες μου, με προπόνηση η και βλέποντας παιχνίδια. Το διάβασμα μου αρέσει, και φροντίζω να μην παραμελώ το σχολείο μου. Σαν όλα τα παιδιά μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικά με τένις. Μου αρέσει να βλέπω αγώνες ποδοσφαίρου στην τηλεόραση .



Αγαπημένος σου αθλητής του τένις?
Ποιος άλλος ο συνονόματος μου και νούμερο ένα της παγκόσμιας κατάταξης Ραφαέλ Ναδάλ.

Κλείνοντας θα ήθελες να μας πεις για τα όνειρα σου- στόχους?
Όνειρό μου είναι να γίνω προπονητής στο τένις με αμαξίδιο ή αθλητικογράφος. Στόχος μου είναι να προπονούμαι εντατικά και να λάβω μέρος στους παραολυμπιακούς αγώνες του 2016. Ξέρω είναι δύσκολο αλλά μου αρέσουν τα δύσκολα.

Σου ευχόμαστε να πετύχεις κάθε στόχο σου.
 

 Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Ραφαήλ Πατρωνίδη www.rafailpatronidis.gr
Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου