Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ο Γιώργος Λαζαρίδης έκανε τον απολογισμό της χρονιάς



 Κατάμεστη ήταν και φέτος η αίθουσα του ξενοδοχείου Elektra hotel &spa,στην Καλαμάτα που φιλοξένησε την ετήσια εκδήλωση,την 10η κατά σειρα, του Γιώργου Λαζαρίδη. Αν και ο Καλαματιανός αθλητής που διακρίνεται στο τένις με αμαξίδιο προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο εδώ και πολλά χρόνια την περιοχή του και την Ελλάδα, φέτος τον συνόδευε η λάμψη του παγκόσμιου πρωταθλητή, τίτλο που κατέκτησε πέρυσι το καλοκαίρι στην Τουρκία και αποτελεί την κορυφαία μέχρι τώρα επιτυχία του και επιστέγασμα των προσπαθειών του στο αγωνιστικό κομμάτι.

Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Θανάσης Παντές, ενώ ο φίλος του Άρις Κορομηλάς παρουσίασε τον πλούσιο απολογισμό του 2013 που περιλάμβανε την κατάκτηση κι άλλων τροπαίων σε τουρνουά ανά τον κόσμο.
Στη γιορτή του Γιώργου Λαζαρίδη παραβρέθηκαν πολυάριθμοι φίλοι του και εκπρόσωποι των χορηγών εταιρειών, καθώς επίσης ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας (διαβεβαίωσε για την αμέριστη στήριξη του Δήμου και ευχαρίστησε τον Λαζαρίδη για το παράδειγμα ψυχής και πνεύματος που πρέπει να βρει μιμητές και την προβολή της περιοχής μας), ο πρόεδρος του αθλητικού Φορέα, Γιάννης Αδαμόπουλος, η δημοτική σύμβουλος και στενή φίλη του Γιώργου, Μαρία Οικονομάκου και οι δημοτικοί σύμβουλοι Νίκος Φωτέας και Δημήτρης Πουλόπουλος. 



Ο Γιώργος Λαζαρίδης ανέφερε:
Πριν 10 χρόνια όταν ξεκινούσε το ταξίδι με την ρακέτα δεν μπορούσα να φανταστώ πόση αγάπη θα εισέπρατα και πόση δύναμη θα αντλούσα μέσα από τον αθλητισμό. Θεωρώ ευλογημένο τον εαυτό μου που σας έχω δίπλα μου και αναγνωρίζετε με το παραπάνω την προσπάθειά μου. Δεν ξέρω αν μπορώ να υποσχεθώ μεγάλες αγωνιστικές επιτυχίες αλλά μπορώ να δεσμευτώ για την συνέχεια του αγώνα μου τόσο μέσα στα διεθνή κόρτ, όσο και στον στίβο της καθημερινότητας για τα δικαιώματα των ΑμεΑ.
  Αυτή η δεκαετής πορεία με τους δεκάδες σταθμούς είχε επιτυχίες και αποτυχίες, φίλους και συνεργάτες, χαρές και κούραση, αλλά πάνω από όλα ανθρώπινα αγαπημένα πρόσωπα που είναι και το μεγάλο κέρδος μου. Τίποτα δεν θα είχα καταφέρει χωρίς τους προπονητές μου, τον Παναγιώτη Καλογερόπουλο που ξεκίνησα, αλλά κυρίως τον Ανδρέα Νίκα που με προπονεί τα τελευτάια εννέα χρόνια. Η επιστημονική αρτιότητα αλλά και η φιλική σχέση μου με τον κόουτς είναι η συνταγή της επιτυχίας. Ξεχωριστή θέση στην αγωνιστική μου πρόοδο έχει βέβαια  και ο προπονητής της Εθνικής μας ομάδας, Γιώργος Κόντος που μου δίνει πάντα την δυνατότητα να εκπροσωπώ την χώρα μου στις διεθνείς διοργανώσεις. Κομμάτι της αγωνιστικής μου ετοιμότητας, οφείλεται βέβαια και στην υποστήριξη της Χριστίνας Πανταζοπούλου που με γυμνάζει τα 3 τελευταία χρόνια.

Και βέβαια οι συναθλητές μου στην Εθνική ομάδα, Μείνως Σταμάτης, Στέφανος Διαμαντής και Άρης Νικολόπουλους που μαζί έχουμε καταφέρει πολλά.
Το οικονομικό κόστος βέβαια όλης αυτής της δραστηριότητας θα ήταν για εμένα απαγορευτικό αν δεν υπήρχε η στήριξη των χορηγών μου. Οι χορηγίες εκτός από το πρακτικό οικονομικό αποτέλεσμα, είναι για εμένα η αναγνώριση της προσπάθειάς μου από σημαντικές εταιρείες και ξεχωριστούς ανθρώπους.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω θερμά :
- την Mercedes-Benz Ελλάς και τον διεθύνοντα σύμβουλο κ.Καλλίγερο
 - την εταιρεία Παπαδημητρίου
- την εταιρεία ξηρών καρπών ''Ολυμπία Ελλάς'' και την κ.Μαργαρίτα Παπαθεοδώρου
- την εταιρεία αθλητικού εξοπλισμού Wilson
Kαθοριστικοί ασφαλώς είναι και οι υποστηρικτές της προσπάθειάς μου και θα μου επιτρέψετε να αναφέρω : 
- την εταιρεία ''Υάδες'' και τον κ.Σταύρο Ρεντζεπέρη
- την εταιρεία ''ΝΤΑΜΟ'' και τον κ.Αλέκο Νταγιόπουλο
-την εταιρεία υπηρεσιών διαδυκτίου ''greatway''
- τον Πολιτισκό οργανισμό ''Δρόμοι της Ελιάς''
- τον φωτογράφο και φίλο μου Κώστα Κορομηλά
- το Luna Lounge  cafe
- τον φωτογράφο Χρόνη Χρονόπουλο
- το κατάστημα Bread Bakery & deli - το κατάστημα ''ρόδι''

Ολοκληρόνοντας τους οικονομικούς στηλοβάτες της προσπάθειάς μου θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στην πρόσφατη χορηγική συνεργασία μου με τη  αεροπορική εταιρεία AEGEAN AIRLINES. Οι μετακινήσεις μου πλέον θα είναι προσφορά του Ελληνικού αερομεταφορέα σε όλη την Ευρώπη για τους προορισμούς της εταιρείας. 

Eυχαρίστησε την Ελληνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία και τον πρόεδρο κ.Φουντουλάκη 


Για όλα αυτά τα χρόνια ευχαριστίες θέλω να απευθύνω στην οικογένεια Μπουφέα,στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας,στον Δήμο Καλαμάτας για την διάθεση και συντήρηση του γηπέδου τένις ΑμεΑ, στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας για την υλική αλλά κυρίως πνευματική στήριξη,στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του  ''Ερυθρού Σταυρού'', στα Μ.Μ.Ε. για την προβολή της δράσης μου,στο ξενοδοχείο Εlektra hotel & spa και ξεχωριστά τον κ. Γιώργο Μουντζούρη και Κώστα Ανδριανόπουλο .
Τον  φίλο μου και συναθλητή μου Μείνω Σταμάτη   και φυσικά τους φίλους μου Άρι, Ανδρέα, Τάκη, Διονύση, Άννα, Μιχάλη, Μπάμπη, Γιάννη, Άννα, Θανάση ,Βασίλη, Θεοδούλη και στην οικογένειά μου.

Αφιερόνω τις επιτυχίες του 2013 και το Ασημένιο μετάλιο στο Παγκόσμιο κύπελλο,σε όλους εσάς και σε τρία αγαπημένα μου πρόσωπα..σε δυο που έχουν φύγει από την ζωή,τον παππού μου Βασίλη και τον ξαδερφό μου  Χρήστο,και στην γιαγιά μου Άννα που ζει και παίρνω δύναμη. 

Κλείνωντας να σας ευχαριστήσω προσωπικά έναν-έναν και να σας ευχηθώ τα καλύτερα για εσάς και τις οικογένειές σας.

Δείτε Ένα καταπληκτικό βίντεο, με πλάνα από την προετοιμασία  και την προπόνησή του Γίωργου



 Τον Γιώργο Λαζαρίδη μπορούμε να τον επισκεπτόμαστε και να μαθαίνουμε τα νέα του για τις αθλητικές του δραστηριότητες μέσα από την επίσημη σελίδα του georgelazaridis.gr η την σελίδα του στο face book  .
Γιώργος Λαζαρίδης:ένας καταπληκτικός αθλητής γεμάτος αξίες και διάθεση για ζωή

Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου