Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Καλαράς: «Να αποδώσει η προπόνηση που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια»


Με την ψυχολογία στα ύψη, ο Μάκης Καλαράς, μετράει αντίστροφα για τη τρίτη συμμετοχή του σε Παραλυμπιακούς Αγώνες. Η Αθήνα και το Πεκίνο που χάρισαν ένα μετάλλιο στη δισκοβολία, όμως πλέον ο Έλληνας Παραολυμπιονίκης έχει βάλει ρότα για διάκριση στους Χειμερινούς Αγώνες του Σότσι, στους οποίους θα συμμετέχει σε δύο αγωνίσματα του αλπικού σκι: το σλάλομ (13/3) και το γιγαντιαίο σλάλομ (15/3). Στη συνέντευξή του στο επίσημο site της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής (www.paralympic.gr), ο πρωταθλητής του Ηρόδικου Κομοτηνής, αναφέρεται στους Αγώνες και στις μαγικές στιγμές που ζει με την παρουσία του στην κορυφαία διοργάνωση των χειμερινών σπορ.

Η συνέντευξη του Μάκη Καλαρά στο επίσημο site της ΕΠΕ:

- Τρίτη φορά σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, αλλά πρώτη φορά σε Χειμερινούς. Οι πρώτες εικόνες που έχεις από το Σότσι…
ΑΠ: Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο Σότσι. Η προπόνηση των τριών τελευταίων ετών έπιασε τόπο, αφού βρίσκομαι εδώ για να εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε ακόμη μία Παραολυμπιάδα, την τρίτη κατά σειρά της καριέρας μου. Το γεγονός ότι μετά τους Θερινούς, συμμετέχω και στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες, με βάζει στην λίστα των 15 αθλητών που έχουν πετύχει κάτι ανάλογο. Οι εγκαταστάσεις του Σότσι είναι πολύ καλές, αλλά το κλίμα δεν βοηθάει λόγω ζέστης.

- Ο καιρός στο Σότσι δεν είναι και ο ιδανικότερος για χειμερινά σπορ. Αυτό σημαίνει ότι οι ισορροπίες όσον αφορά τα φαβορί των αγωνισμάτων, μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή. Τι πιστεύεις;
ΑΠ: Είναι αλήθεια ότι η ποιότητα του χιονιού είναι για όλους πρωτόγνωρα δύσκολη. Ο συνδυασμός με τις πολύ απότομες πίστες και το τεχνητό χιόνι, είναι εξαιρετικά επικίνδυνος και φυσικά ανεβάζει το βαθμό δυσκολίας ακόμη και για τους τοπ αθλητές. Κανένα μετάλλιο δεν είναι σίγουρο, λόγω πιθανών πτώσεων, κάτι που είδαμε κατά κόρον και στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

- Από τη στιγμή που είσαι ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στους Αγώνες του Σότσι, νιώθεις ότι κουβαλάς κάποια ιδιαίτερη ευθύνη
ΑΠ: Η εμπειρία που έχω αποκομίσει από τους πολλούς αγώνες όλα αυτά τα χρόνια, μου δίνει τη δυνατότητα να ζω με έναν μοναδικό, μαγικό τρόπο θα μπορούσα να πω, αυτή την στιγμή. Η παρουσία μου στο Σότσι, αποτελεί μοναδική στιγμή στην καριέρα μου.

- Επιτυχία για την Ελλάδα αποτελεί και μόνο η παρουσία της στο Σότσι. Εσύ είσαι ικανοποιημένος με αυτό ή θέλεις κάτι παραπάνω από την παρουσία σου στους Αγώνες;
ΑΠ: Ο κάθε αθλητής επιζητά το καλύτερο. Αυτό που θέλω και εύχομαι στο Σότσι, είναι να πραγματοποιήσω μια αξιοπρεπή παρουσία. Να αποδώσει η προπόνηση που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια μαζί με τον προπονητή μου, τον Κώστα Ζιντζόβα.

- Ανεξάρτητα τι θα συμβεί στο Σότσι, ποιά είναι η επόμενη ημέρα του Μάκη Καλαρά;
ΑΠ: Αμέσως μετά το Σότσι θα πάω σε κάποιες διοργανώσεις για να κλείσω την αγωνιστική σεζόν και να βάλω τα θεμέλια για την επόμενη χρονιά που έχει Παγκόσμιο και Ευρωπαϊκό Κύπελλο.

Δηλώσεις Μάκη Καλαρά πριν την τελετή έναρξης 

 

 

paralympic.gr


Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου