Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Τελευταία μέρα... η αναπηρια ειναι διαφορετικοτητα,αλλα οχι ανικανοτητα


 Δεν παριστανω καποια που δεν ειμαι
.....γιατι ειμαι καλη στο να ειμαι εγω♥
Μπορει να μην ειμαι περηφανη για καποια
πραγματα που εκανα στο παρελθον..
.....αλλα ειμαι υπερηφανη γι' αυτο που ειμαι σημερα♥
Μπορει να μην ειμαι τελεια..
.....αλλα δεν εχω αναγκη να ειμαι♥
ΔΕΞΟΥ ΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ.. .. .. .. Ή ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΚΑΘΩΣ ΦΕΥΓΩ.. ..ο καθενας μας ειναι μοναδικος......η αναπηρια ειναι διαφορετικοτητα,αλλα οχι ανικανοτητα.




 -Γιατί είναι σημαντικό;
 Η συλλογή υπογραφών είναι μια επιπλέον προσπάθεια δραστηριοποίησης και ενημέρωσης των συμπολιτών μου για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όσοι κινούμαστε με αμαξίδιο. Τα Τρίκαλα είναι μια πόλη επίπεδη, θα μπορούσε να αποτελεί πρότυπο προσβασιμότητας και να λειτουργήσει ως παράδειγμα και για άλλες πόλεις στην Ελλάδα. Θα μπορούσα να έχω τη δυνατότητα που είχα όταν ήμουν όρθια. Η προσβασιμότητα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Το αίτημα με το οποίο ζητώ την υποστήριξή σας είναι το εξής: βοήθησε και εσύ με την υπογραφή σου να φτάσει η φωνή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τρικκαίων και να συζητηθεί σοβαρά και με χρονοδιάγραμμα η έναρξη έργων προς την κατεύθυνση της προσβασιμότητας. Ισοτιμία και δίκαιη αντιμετώπιση σε ένα τόσο απλό αίτημα επιτάσσει την άμεση κινητοποίηση όλων.

Εδώ μπορείτε να ψηφίσετε την Κατερίνα


Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου