Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Γιώργος Λαζαρίδης:ένας καταπληκτικός αθλητής γεμάτος αξίες και διάθεση για ζωή

 
Ο Γιώργος ο Λαζαρίδης είναι ένας καταπληκτικός αθλητής αλλά και άνθρωπος. Γεμάτος αξίες και διάθεση για ζωή . Ο Γιώργος  γεννήθηκε στις 16 Αυγούστου 1973 στην Καλαμάτα. Το 1991 αποφοίτησε από το 1ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας και στην συνέχεια φοίτησε στην Σ.Τ.Υ.Α. (Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας).Τον Ιανουάριο του 1993 και ενώ φοιτούσε στο δεύτερο έτος του συνέβη ένα τροχαίο ατύχημα που τον καθήλωσε στο αναπηρικό αμαξίδιο. Αυτό δεν τον πτόησε συνέχισε την ζωή του και την αγάπη του για τον αθλητισμό

Οι Παραολυμπιακοί Αγώνες του 2004 ήταν το έναυσμά του για να ασχοληθεί με το Τένις.
προπονητής του είναι ο καθηγητής φυσικής αγωγής, με ειδικότητα το τένις , Ανδρέα Νίκα …

Γιώργο καλησπέρα …

Ευχαριστούμε που δέχτηκες να μας πεις λίγα λόγια για  τους μελλοντικού σου στόχους!!
Καλησπέρα σας εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση.

Τον τελευταίο καιρό λόγο μιας περιπέτειας υγείας, δεν προπονήσε και απέχεις από τις αγωνιστικές σου υποχρεώσεις?

Ναι ..η αλήθεια είναι ότι με πήγε λίγο πίσω στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις, αλλά παρο όλα αυτά και με την κατάλληλη αποθεραπεία θα μπορέσω να επανέλθω γρήγορα στους αγωνιστικούς χώρους. Στα 8 χρόνια της αθλητικής μου καριέρας ήταν ο πρώτος σοβαρός τραυματισμός μου που κατάφερε να με κρατήσει 3 μήνες εκτός δράσης. Νομίζω ότι είναι κάτι φυσιολογικό όλοι οι αθλητές άλλωστε έχουν τραυματισμούς, ο ζήλος και η αγάπη μου για το άθλημα με έκανε να ξεπεράσω τα όρια μου με συνεχείς προπονήσεις και χωρίς χρόνο ξεκούρασης, αυτός είναι ο πρωταθλητισμός άλλωστε.  Έτσι η τρίμηνη αποχή μου  έδωσε  την ευκαιρία να ξεκουραστώ (γέλια) . Ήδη έχω ξεκινήσει γυμναστήριο, με την επίβλεψη της γυμνάστριάς μου Χριστίνας Πανταζοπούλου..  χιλιόμετρα για Φυσική κατάσταση-αντοχή και ποδήλατο για ενδυνάμωση…
τις  επόμενες  μέρες ξεκινάω, προπονήσεις, με έμφαση, σε ασκήσεις με το αμαξίδιο και στο σέρβις, με τον προπονητή μου Ανδρέα Νίκα…

Ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση.

Ποιοι είναι λοιπόν οι αγωνιστικοί σου στόχοι  στο προσεχές μέλλον?

Πρώτα απ όλα να μπορέσω να επανέλθω υγιείς στα γήπεδα και να φτάσω στην αγωνιστική μου κατάσταση πριν το τραυματισμό μου. Ο βασικός μου στόχος είναι η συμμετοχή στους παραολυμπιακούς αγώνες του  «Ρίο 2016».
1374943_538731389544458_933256179_n
Πόσο εύκολος στόχος είναι αυτός?

Τίποτα στη ζωή μας δεν κατακτάται χωρίς θυσίες  και συνεχείς προσπάθειες. Συμμετείχα στους παραολυμπιακούς του «Πεκίνο2008» αλλά οι οικονομικές συγκυρίες δεν βοήθησαν να συμμετάσχω και στους παραολυμπιακούς του «Λονδίνο 2012» γιατί το τένις με αμαξίδιο είναι πολύ απαιτητικό άθλημα και θέλει συνεχή συμμετοχή σε διεθνή τουρνουά  ώστε να κερδίζεις θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη. Έχω ανθρώπους που με βοηθούν οικονομικά  σε αυτήν μου την προσπάθεια αλλά η κρίση που βιώνουμε έχει επηρεάσει τους πάντες και τα πάντα.

Το τένις με αμαξίδιο στην Ελλάδα έχει συνδεθεί με το όνομα σου… θέλεις να μας πει μερικά λόγια για αυτό?

Aυτό είναι πολύ μεγάλος τίτλος για εμένα…. Πριν από εμένα υπήρχαν και άλλοι δυο αθλητές, εγώ άλλωστε ξεκίνησα μετά τους παραολυμπιακούς της Αθήνας. Το πρώτο μου διεθνές  τουρνουά άλλωστε ήταν το 2005. Ο ομοσπονδιακός Γιώργος κοντός είναι αυτός που κράτησε το άθλημα ζωντανό.  Ίσως το λένε από την διάθεση μου για τη διάδοση του αθλήματος… ήμουν ο τρίτος και τώρα είμαστε 10. Έχουν ξεκινήσει και  δυο άτομα με τετραπληγία αλλά και μια γυναίκα. Και βέβαια ο junior της ομάδας ο Ραφαήλ. Στο  1ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ελλάδος που διεξήχθη πέρυσι εντύπωση έκανε σε όλους πόσο καλές σχέσεις έχουμε μεταξύ μας οι αθλητές.

Μίλησε μας λίγο για την επιτυχία της δεύτερης θέσης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τένις στην Αττάλεια της Τουρκίας.

Πραγματικά ήταν μια φοβερή εμφάνιση και μεγάλη επιτυχία της ομάδας … καταφέραμε  και κερδίσαμε παραδοσιακές δυνάμεις στο τένις με αμαξίδιο. Ήταν η καλύτερη μέχρι στιγμής εμφάνιση της εθνικής ομάδας που επιβραβεύτηκε με την δεύτερη θέση στο δεύτερο γκρουπ.  Σε αυτήν την αγωνιστική κατάσταση θέλω να επιστρέψω  και θα επιστρέψω.
1395814_538731819544415_399674108_n

Στην Καλαμάτα μου έχει κάνει απίστευτη εντύπωση,το ότι υπάρχει γήπεδο τένις για ΑμεΑ,του Δ.Καλαμάτας, ότι είναι αρκετά προσβάσιμη, αλλά και ότι υπάρχει σεβασμός από τους δημότες, καθώς οι αναπηρικές θέσεις στάθμευσης είναι πάντα ελεύθερες…

Πράγματι είναι αλήθεια αυτό ότι μονό άτομα με αναπηρία καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις(σχεδόν πάντα). Έχει γίνει αρκετή δουλειά από το δήμο αλλά και από εμάς τα άτομα με αναπηρία. Όλοι ξέρουν ότι αυτήν τη θέση αργά η γρήγορα θα τη χρησιμοποιήσουν  οι συμπολίτες τους  με αναπηρία. Μας βλέπουν! Την 1η Ιουνίου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση αθλητικού τουρισμού στην πόλη μου με έλληνες ολυμπιονίκες αλλά και με τον πρόεδρο της παραολυμπιακής επιτροπής Γιώργο Φυντουλάκη και εμένα σαν αθλητή που μιλήσαμε για την προσβασιμότητα της πόλης και την δυνατότητα αθλητικού τουρισμού από άτομα με η χωρίς αναπηρία.

Ευχαριστούμε Γιώργο για το χρόνο σου!

Και εγώ σας ευχαριστώ!

Τον Γιώργο Λαζαρίδη μπορούμε να τον επισκεπτόμαστε και να μαθαίνουμε τα νέα του για τις αθλητικές του δραστηριότητες μέσα από την επίσημη σελίδα του georgelazaridis.gr η την σελίδα του στο face book  .
Γιώργος Λαζαρίδης:ένας καταπληκτικός αθλητής γεμάτος αξίες και διάθεση για ζωή


Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου